ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ရာတြင္ ယဥ္ေၾကာမက်ပ္ေစရန္ လက္ရွိေၿခာက္လမ္းသြား ၿပည္လမ္းမၾကီးတြင္ ရွစ္လမ္းသြားအၿဖစ္ ႏွစ္လမ္းထပ္မံခ်ဲ႕ေၾကာင္း အဆိုပါ တံတားတည္ေဆာက္ေရးကို တာဝန္ယူေနေသာ ေရႊေတာင္ေဆာက္လုပ္ေရးမွ တာဝန္ရွိသူက ၂၈-၃-၂၀၁၂ရက္တြင္ ေၿပာသည္။ယခုအခါ ထပ္မံခဲ့်ေသာလမ္းအတြက္ ေရစီးေရလာ ေရေျမာင္းမ်ားကို ကြန္ကရစ္ ဘေလာက္တံုးမ်ားနွင့္ ေဆာင္ရြက္ေနေၾကာင္း၊ ယင္းမွာအေတာ္အသင့္ ျပီးစီးေနေၾကာင္း သိရသည္။ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားကို အဂၤလန္နည္းပညာနွင့္ အေမရိကန္နည္းပညာ အေျခခံသည့္ ကုမၸဏီမ်ား၏ ဒီဇိုင္းတို့ကို အသံုးျပုေသာ စင္ကာပူနိုင္ငံ TY Zin International Pte.,Ltdက တံတားပံုစံထုတ္ေပးေၾကာင္း၊ ခန့္မွန္းေျခတံတားျပီးစီးခိ်န္ ေလးလၾကာျမင့္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ တံတားအလ်ားမွာ ၂၄၆၆ ေပ၊ အက်ယ္ ေပ ၅၀၊ ၈ လက္မ၊ လူသြားလမ္း တစ္ဖက္သံုးေပစီရိွကာ ေလးလမ္းသြားျဖစ္ျပီး သံမဏိသံေပါင္ သံကူကြန္ကရစ္ အမို်းအစားျဖစ္ေၾကာင္း၊ ခြင့္ျပုတန္ခိ်န္ ၆၀ျဖစ္ျပီး ကင္းလြတ္အျမင့္ ၁၈ ေပျဖစ္ေၾကာင္း၊ အုတ္ျမစ္မွာ သံကူကြန္ကရစ္ခင္းနွင့္ နိုင္လြန္ကတၱရာလမ္း ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။
တံတားကို ၂၀၁၂ခုနွစ္ ေဖေဖာ္၀ါရီတြင္ စမ္းသပ္မႈမ်ားျပုလုပ္ခဲ့ျပီး မတ္ လ၃ ရက္ေန့တြင္ ပနၷက္တင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ရန္ကုန္ျမို့ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္မီးပိြုင့္မ်ားတြင္ ခံုးေက်ာ္တံတားေလးစင္းက ိုနိုင္ငံေတာ္ဘတ္ဂ်က္မသံုးဘဲ ေခ်းေငြမ်ားျဖင့္ တည္ေဆာက္မည္ဟု ၂၉-၁၁-၂၀၁၂ရက္က စက္မႈ၀န္ၾကီးဌာန ျပည္ေထာင္စု၀န္ၾကီးဦးစိုးသိန္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ယင္းခံုးေက်ာ္တံတားမ်ားမွာ ေရႊဂံုတိုင္၊ လွညံု္းတိုင္၊ တာေမြ၊ ဘုရင့္ေနာင္လမ္းဆံုတို့ျဖစ္ျပီး တည္ေဆာက္ခိ်န္ ေလးလအတြင္း ျပီးရန္ရည္ရြယ္ထားေၾကာင္း သိရသည္။
Post a Comment
မွတ္ခ်က္ေပးခ်င္ေသာ၊လူၾကီးမင္းမ်ားခင္ဗ်ား။ ယဥ္ယဥ္ေက်းေက်းေျပာေစလိုပါတယ္။လာေရာက္အားေပးေသာ စာဖတ္ပရိသတ္ေတြကိုလည္း အထူးပင္ေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္။