ဂ်ပန္သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနဟာ အရြယ္အစားႀကီးမားတဲ့ ကုန္တင္ကားႀကီး ေတြမွာ အလိုအေလ်ာက္ ဘရိတ္စနစ္တပ္ဆင္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္
ခ်ခဲ့တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွာ ယာဥ္တိုက္မႈေတြရဲ႕ ထက္၀က္ခန္႔ဟာ ကုန္တင္ကားေတြ ေနာက္ကေန ၀င္တိုက္တာ ျဖစ္ၿပီး ယာဥ္မေတာ္တဆမႈေၾကာင့္ ေသဆံုးမႈႏႈန္းထားဟာလည္း အေ၀းေျပးလမ္းမေပၚမွာ ၁၂ဆနဲ႔ အျခားလမ္းေတြေပၚမွာ ၉ဆ ပိုမိုမ်ားျပားေၾကာင္း ဂ်ပန္ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနက ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။ၿပီးခဲ့တဲ့ ၂၀၁၁ခုႏွစ္ ေဖေဖာ္၀ါရီလအတြင္းက အေ၀းေျပးလမ္းမႀကီး တစ္ခုေပၚမွာ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ ဆို႔မႈအတြင္း ပိတ္မိေနတဲ့ကားေတြကို ကုန္တင္ယာဥ္တစ္စီးက ၀င္တိုက္ခဲ့တဲ့အတြက္ လူ ၃ဦးေသဆံုးၿပီး ၇ဦး ထိခိုက္ဒဏ္ရာရရွိခဲ့ပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ တန္ ၂၀နဲ႔အထက္အေလးခ်ိန္ရွိတဲ့ ကုန္တင္ယာဥ္ေတြမွာ အလိုအေလ်ာက္ ဘရိတ္စနစ္ တပ္ဆင္ဖို႔ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနက ဆံုးျဖတ္ခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။
အဆိုပါစနစ္မွာ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈ ျဖစ္ႏိုင္တဲ့ အႏၲရာယ္ရွိလာပါက သတိေပးအခ်က္ျပသံ ထုတ္ေပးမွာျဖစ္ၿပီး အဲဒီသတိေပး အခ်က္ျပသံကို ယာဥ္ေမာင္း ကမၾကားပါက အလိုအေလ်ာက္ ဘရိတ္အုပ္ေပးသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဂ်ပန္သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနကေတာ့ အဲဒီစနစ္ဟာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ မေတာ္တဆမႈေၾကာင့္ ေသဆံုးမႈႏႈန္းကို ၇၀ရာခိုင္းႏႈန္း ေလွ်ာ့ခ်ေပးႏိုင္မွာျဖစ္ေၾကာင္း အဲဒီစနစ္ေတြကို ၂၀၁၄ခုႏွစ္ ေဆာင္းဦးရာသီ ကစတင္ၿပီး တပ္ဆင္ေပးသြားမွာ ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာၾကားထားတယ္လို႔ သိရပါတယ္။
Reference : NHK.com
Post a Comment
မွတ္ခ်က္ေပးခ်င္ေသာ၊လူၾကီးမင္းမ်ားခင္ဗ်ား။ ယဥ္ယဥ္ေက်းေက်းေျပာေစလိုပါတယ္။လာေရာက္အားေပးေသာ စာဖတ္ပရိသတ္ေတြကိုလည္း အထူးပင္ေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္။